Saturday, 26 July 2014

Serangan Ke Atas Institusi Beraja Selangor Telah Bermula


Gerakan Kristian yang ditunjangi organisasi politik setempat dan mendapat sokongan daripada gerakan dajjal antarabangsa telah lama mensasarkan Selangor untuk dijadikan tanah yang subur bagi gerakan Kristian ke atas orang-orang Islam.

Telah beberapa kali dan beberapa kes dicatatkan, dilaporkan kepada polis dan pihak berkuasa, malah telah pun pun ada beberapa kes murtad membabitkan umat Islam yang berlaku di negeri ini. Justeru itu, keperluan untuk pihak mereka melakukan kontekstualisasi agama Kristian dengan menggunakan istilah-istilah biasa di dalam Islam, adalah satu agenda yang jelas diketahui digunakan bagi tujuan menyebarkan agama mereka dengan cara halus. Kontekstualisasi sebenarnya dilakukan dengan tujuan supaya agama Kristian ini lebih mudah difahami dan dirasakan dekat, meskipun pada hakikatnya tidak sama dengan akidah umat Islam.
Gerakan ini mendapat pukulan yang parah apabila usaha pihak mereka menemui beberapa kegagalan. 

Terima kasih kepada ketegasan Sultan Selangor yang sentiasa memperkasakan Majlis Agama Islam Selangor dan Jabatan Agama Islam Selangor melalui sokongan padu baginda. Isu serbuan ke atas DUMC dan Bible Society Malaysia yang melakukan kesalahan undang-undang di bawah Enakmen Kawalan Agama Bukan Islam di Selangor, menunjukkan bahawa ketegasan pihak berkuasa agama, banyak mendapat catalyst kekuatannya dari sokongan padu Sultan Selangor. Daulat Tuanku!

Lalu gerakan ini mula mengubah taktik. Menggunakan Ahli-Ahli Parlimen Melayu dan Islam yang gilakan kuasa, gerakan ini mula menggunakan pihak ketiga yang beragama Islam untuk menjadi jurucakap agenda perjuangan mereka. Ia sehinggakan mereka langsung berani melakukan segala bentuk kebiadaban ke atas  Sultan Selangor kerana menyokong penuh usaha-usaha MAIS dalam mempertahankan agama Islam di dalam negeri yang maju ini.

Tersentak dengan ketegasan Sultan Selangor yang tidak mudah diugut oleh ahli-ahli Parlimen biadab ini dengan ugutan mahu mengurangkan pengaruh dan kuasa MAIS, mereka kini dengan menggunakan hubungan daripada jaringan gerakan dajjal antarabangsa, bertukar pelan perancangan.

Sultan Selangor adalah batu penghalang terbesar kepada cita-cita penyebaran dan penguasaan kuasa politik Kristian ke atas Selangor. Sebagai Ketua Agama Islam yang tegas memainkan peranannya, Sultan Selangor ini, bagi mereka harus diserang semua bentuk kredibiliti , integriti dan maruah baginda dengan sebuah modus operandi biasa yang kita tahu dan sangat kenal biasa digunakan gerakan dajjal diperingkat antarabangsa. 

Melalui fitnah, mereka mencetuskan dan memenangi peperangan. Melalui fitnah juga, mereka melakukan satu demi satu percaturan politik untuk mendapat kuasa mutlak di dalam pemerintahan.

Kini, dengan menggunakan jaringan antarabangsa ini, Sultan Selangor sedang menghadapi ujian fitnah ke atas baginda dengan pihak mereka menyerang peribadi pihak yang paling dekat dan tentu sahaja disayangi baginda. Sebuah portal berita kendalian Zionis yang berpengkalan di Tel Aviv menerbit  sebuah berita yang disangsikan kesahihahannya mengenai anakanda baginda yang dikatakan bakal melakukan satu kesalahan yang besar di dalam agama Islam.

Tanpa mendapatkan kepastian dan temuduga daripada anakanda baginda dan pihak Istana Selangor, portal berita ini terus sahaja menyiarkan berita tersebut dengan niat supaya ia segera diviralkan dan dipercayai oleh rata-ata orang awam yang tidak mahir dan mudah terdedah kepada modus operandi fitnah gerakan dajjal seperti ini.

Tujuannya satu. Ia supaya maruah DYMM Sultan Selangor dicalarkan seteruk mungkin. Ia juga dilakukan dengan niat dan tujuan supaya Sultan Selangor mendapat kekecewaan dan perasaan sedih yang teruk sehingga menyebabkan baginda tidak akan berani lagi lantang untuk menentang agenda pemurtadan orang-orang Islam di Selangor. Boneka-boneka gerakan dajjal ini bertepuk tangan dengan penyebaran berita ini. Agen-agen mereka di dalam bentuk ahli-ahli parlimen Muslim yang menjadi boneka bagi pihak mereka sedang bersorak sorai dengan gembira kerana sebahagian umat Islam yang mudah ditipu sedang sibuk menceritakan perihal buruk keluarga Sultan Selangor.

Pihak kami ingin menyeru semua pihak supaya sentiasa berhati-hati dengan gerakan dajjal seperti ini. Allah sw.t. di dalam al Quran telah berpesan kepada kita umat Islam supaya menyiasat terlebih dahulu sebarang berita yang dibawakan oleh golongan Fasiq sebelum mengambil jalan untuk mempercayainya. Ayat ke 6 surah al Hujurat mencatatkan perkara berikut :

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. (al Hujurat : 6)

Apa pun yang terjadi, pihak kami tetap ingin merafakkan sembah sokongan kepada DYMM Sultan Selangor supaya sentiasa tabah dan diberikan kekuatan yang lebih oleh Allah dalam menjalankan tugas baginda sebagai Ketua Agama Islam negeri. Pihak kami akan berdiri teguh dibelakang  baginda di dalam zaman penuh dengan berita fitnah seperti ini kerana kami faham bahawa akhir zaman ini, fitnah akan berada di mana-mana sahaja. Ia ada di dalam setiap udara yang kita sedut dan setiap titian air yang saban hari kita hirup. Selagi baginda Tuanku meletakkan Islam sebagai keutamaan baginda dan memperjuangkan kesucian Islam supaya tidak mudah diperkotak katikkan, selagi itulah baginda akan mendapati pihak kami dan lain-lain pihak yang sentiasa komited untuk memperjuangkan serta mendaulatkan Islam sebagai Agama Negara akan teguh berdiri di belakang DYMM Sultan Selangor.

Kami akan berdiri mengambil jalan dan pendirian yang diambil oleh umat-umat Islam di zaman lampau sebagaimana yang telah mereka lakukan dengan tetap berdiri teguh dibelakang pemimpin mereka pada waktu ini. Nabi Nuh a.s. dan Nabi Lut a.s., selain daripada rasul dan nabi yang dilantik ke atas umat mereka, mereka juga menjadi pemimpin ke atas umat Islam di zaman mereka. Sebahagian anak-anak dan isteri mereka, tidak mendapat hidayah dari Allah. Tetapi itu semua tidak pernah dijadikan alasan untuk umat Islam menolak untuk berdiri teguh di belakang mereka. Ini kerana mereka mengikut pemimpin mereka yang berada di atas landasan takwa dan yang mahu membawa mereka ke jalan yang diredhai oleh Allah. Begitulah juga jalan yang sedang kami ambil untuk menyokong penuh baginda kerana baginda telah menzahirkan komitmen baginda untuk memelihara kesucian agama Islam di negeri pentadbiran baginda.

Daulat Tuanku! Semoga Allah memberikan Tuanku dan semua yang rapat dengan Tuanku kekuatan dan kesabaran dalam mengharungi zaman fitnah ini. Amin.


7 comments:

  1. inilah agenda sebenar para KAFIR DAP, PKR, RBA, Anwar Aljuburi...nak menghancurkan Islam di negara ini... cuma Melayu Bodoh yg sokong PR je yg tak sedar2 diri lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebagai Ketua Umum PKR (KETUM PKR), mrk yg bermatian mengikutnya seolah tercandu dengan kebebalan yang penuh ketagihan.

      Delete
  2. Minta tolonh owner blog besarkan sikit saiz tulisan,payah nak baca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Self-Hypnosis..

      Tekan CTRL dan + beberapa kali utk besarkan font sehingga font berada pada tahap yg selesa utk dibaca.

      Delete
  3. DAULAT TUANKU! Tolong SAMAN BERJUTA akhbar Yahudi ZIONIS tu - kalau di Barat pun; takkan dilepaskan FITNAH/PENIPUAN mcm. ni!

    Bah. pertama:

    Sepatutnya juga DYMM Kesultanan ISLAM/Melayu dan juga BUMIPUTERA Islam/Melayu kita MENYAMAN BERBILLION, PENGGANAS KAPIRDAJAL British-ZIONIS di Mahkamah Persekutuan kita dan Britain - dan kembalikan kesemua Tanah Melayu ini ke bawah KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu kita!

    Akibat kaum PENDATANG RASIS dari MUSUH ISLAM asyik MENGHINA/MENGGERTAK ISLAM/umatnya, maka dah tiba masanya NGO-NGO Islam/Melayu membawa di Mahkamah Persekutuan mengenai PENIPUAN ke atas SEJARAH kita. Di mana, Tanah Melayu kita ini dulunya adalah kepunyaan Kesultanan ISLAM/Melayu dan rakyat BUMIPUTERAnya termasuk BUMIPUTERA Islam/Melayu sehingga Kesultanan ISLAM/Melayu kita diTIPU si PENJAJAH KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS utk. menandatangani perjanjian Persekutuan Tanah Melayu 1948 (melaksanakan juga strategi DAJAL Malayan Union dlm. bentuk lain, lihat di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/pembentukan-persekutuan-tanah-melayu-1948.html , Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu 1948)!

    Biaq seluruh Barat pun sendiri tahu PENIPUAN ini dan sedaq tentang SEJARAH benar Tanah Melayu dan Bumiputera Islam/Melayunya yg. asyik di TINDAS oleh Penjajah/Pendatang KAPIR MUSUH ISLAM/umatnya! Sebab itu Britain mesti diSAMAN!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju Makcik.. ia patut diusahakan.. Jika HINDRAF boleh berusaha utk melakukannya bg pihak mereka walaupun tidak benar, kenapa mesti kita takut untuk menuntut yg hak utk negara dan hak kita yang telah dirampas..

      Delete
  4. Bah. Kedua:

    PENIPUAN perjanjian 1948 ini yg. dipaksa oleh PENJAJAH British/ZIONIS ke atas Kesultanan Melayu serta rakyat BUMIPUTERA Islam/Melayunya, adalah utk. menghapuskan SEJARAH Tanah Melayu sbg. bumi ISLAM, termasuk dgn. menghapuskan terus KUASA EKSEKUTIF Kesultanan Melayu terutamanya berkaitan pemerintahan secara ISLAM, dan dlm. kuasa memberikan kerakyatan serta pemilikan tanah PUSAKA di bumi ISLAM kita (maka sebab itulah BERJUTA Pendatang Cina dan India diberi kerakyatan dan hakmilik tanah dgn. begitu mudah mengikut Perjanjian PENIPU ini, yg. berasaskan undg-undg DAJAL, si British-ZIONIS “jus soli”).

    Maka, sebab itulah lihat bagaimana BIJAKnya Kesultanan Melayu serta Bapa-Bapa Kemerdekaan TERCINTA Islam/Melayu kita, dlm. memastikan K’jaan Negeri mahupun K’jaan Persekutuan TIDAK punya kuasa MUTLAK utk. berbuat apa saja mereka suka kerana BUMIPUTERA ISLAM/Melayu sebenaqnya turun-temurun terlindung di bawah kuasa Eksekutif DYMM YDP/Kesultanan Melayu sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam NEGARA dan hak Bumiputera – yg. jelasnya lebih berkuasa dari K'jaan negeri mahupun K’jaan Persekutuan, mengikut Perlembagaan Persekutuan terutamanya Perkara-Perkara 3, 37 (1), 153 dsbnya - lihat di - https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM/Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html , 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU:

    Kami namakan dan kami panggil dia, bumi yang kamu pijak dan langit yang kamu junjung PERSEKUTUAN TANAH MELAYU (sekarang dikenali dengan nama Malaysia)....

    Kami kekalkan dan kami jamin Kerajaan dan Kedaulatan RAJA-RAJA MELAYU memerintah negara ini
    Kami isytiharkan ISLAM adalah Agama Persekutuan…..

    Kami amanahkan dan kami pertanggungjawabkan kepada Raja-Raja Melayu untuk melindungi KEDUDUKAN ISTIMEWA ORANG MELAYU dan KEPENTINGAN SAH KAUM-KAUM LAIN. (Kemudian ditambah kedudukan istimewa anak negeri Sabah dan Sarawak).

    Wasiat Raja-raja Melayu merujuk kepada 7 wasiat yang disampaikan semasa Raja-Raja Melayu menurunkan tandatangan persetujuan pembentukan Perlembagaan Persekutuan Tanah Melayu pada tanggal 5 Ogos 1957.

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

Bangkit! percaya kepada hak kebebasan bersuara selagi hak tersebut tidak disalahguna untuk memperkatakan perkara-perkara yang bertentangan dengan al Qur'an dan As Sunnah, Perlembagaan Persekutuan dan Undang-Undang Negeri dan Negara.

Pihak kami tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang bertentangan dengan prinsip-prinsip Rukunegara dan Undang-Undang Negara. Sila pastikan setiap komen yang dibuat mengambilkira semua aspek ini supaya keharmonian hidup bermasyarakat secara bertamadun dapat dinikmati secara bersama.